Plugget på fredag!

Vi börjar ju skolan på fredag som sagt! Ska bli rätt så kul ändå att komma tillbaka..

Innan vi slutade så pratade jag med min kära vän therese, och vi har beslutat oss för att bli pluggisar! vi ska plugga tillsammans och bli skit duktiga i skolan, ska fan på en massa MVG och VG inte ett ända G bara VG och MVG , snacka om hur bra jag kommer ha det sen. Gaaash! Nu längtar jag fan till att plugga, så ni vet så kommer bloggen gå lite segt tills jag verkligen kommer igång med skolan, skolan kommer verkligen först nu. Är kris kan jag säga er. Matten ska bli klar först , sedan spanskan sen svenskan sen engelskan. Engelskan är jag bäst på. Nu gäller det att redovisa typ 3 steg på 4 veckor. Det klarar jag, en månad!

Fan jag kommer bli kallad pluggis, men whatever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0