humör hit och dit..

hejsan.

Är hemma, har nyss duschat. Jag har humörsvängningar! Har haft det jätte länge. Speciellt från idag när en jävla äcklig nia kallar ronja för hora! vet ni hur irriterad jag blev, jag börja små skrika mot henne , vafan har hon för anledning till att kalla ronja för hora ?! Okej, ronja och 9ans lilla syrra bråkar , jo jag förstår att ''nian'' blir sur om ronja går in i henne, men liksom vad är hennes problem och kalla henne för hora ? Och att hon ska gå och dö ? Sen säger hon att ronja är på en låg nivå, men hon är ju nästan på en ännu lägre nivå när hon är två år äldre och kallar ronja för hora ! fan va sur jag blev asså.

Jaja, annars sitter jag hemma och ska strax äta mat. så vi hörs antagligen efter !..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0