Hiss / Diss




Pärlörhängen dom är skitfina verkligen! Assnyggt om man har typ tre hål i öronen då kan man ha en stor , mindre och minst. Skitfint

lockigt hår speciellt när man lockar löshåret , det blir verkligen jätte fint passar till både fest och vardag



christina aguilera gash älskar den kvinnan! Seriöst så jävla vacker röst så det inte är sant, ryser varje gång jag lyssnar på henne!

 



Killar som slutar svara på ens sms , de ska fortsätta skriva så länge tjejen skriver, killen ska smsa och fråga om man har gått och lagt sig, killen ska visa att den bryr sig. Inte sluta smsa för att tjejen fortsätter, vi tjejer vill ha uppmärksamhet, och tycker om att få gulliga sms från killar.

Vanessa hudgens, U-S-C-H! hatar henne! Lyssna bara på hennes chipmunk röst och hon är tillsammans med zac efron det gör mig mer irriterad, gosh! Snälla någon hatar henne såg grovt mycket, hennes röööst! Asså vet inte vad jag ska säga, spyr när jag ser henne

jacob i twiligt! okej han är skitsnygg när han klipper sig, men i new moon när edward tänker ta sitt liv och han ber bella att stanna kvar när alice kommit och ska köra som till voltori(stavning) så är han jätte jobbig!;o han ba, han lämnade dig, han vill inte ha dig, stanna med mig,för min skull. han tänker bara på sig själv, ååh blir så irriterad fuck you jacob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0