hemma från bålsta

Hejsan hoppsan!
Aah! Har äntligen kommit hem, fick verkligen stressa imorse, har ju varit i bålsta hos min moster och kusiner. Fick ett presentkort på kicks och en naomi campbell parfym som är halva kvar av min moster :) hon tyckte inte om den så den fick jag. presentkortet kommer verkligen att hjälpa till den nya britney spears parfymen jag ska köpa ''circus'' eller om jag ska köpa en annan som hon har som liknar en diamant som jag såg i nacka forum. ska tänka lite ;) och ja som ni ser har jag startat en ny ketegori eftersom clara nu så vill att jag ska blogga om henne så startar jag istället en kategori om henne! och ALLT är så sant, trust me! Ska hitta betterier så jag kan föra över bilder. Så snart får ni bilder från idag om jag hittar batterier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0