göra om mitt rum

Jag ska göra om hela mitt rum inprencip. Jag har en vän som heter rebecca, som min syster helt underbar, hon har gjort alla sina väggar rosa, och hennes säng är playboy tema så jag har fått lite insperation från henne. Så jag ska göra alla mina väggar rosa, fast ena ska vara en annan rosa som är glittrig som jag har sett. Sen ska jag ha svart täcke och två playboy kuddar, och så ska jag ska en massa flisfiltar i olika färger, sen ska jag få ett nytt svart skrivbord. och en stereo som ska sitta på väggen, och en ny tv. jag ska slänga en massa kläder och andra saker jag inte har behov av.

Ska verkligen trivas i mitt rum, vilket jag inte gör nu . Men jag har för litet rum tycker jag, vill ha mammas och peters rum. Hade varit sååå mycket bättre, mitt rum är för litet för mig. Aja,


BABY!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0