första skoldagen

Ja, idag var det ju första skoldagen, PAIN! Eftersom att jag och ronja inte kunde somna igår, så satt vi uppe typ hela natten. Så i skolan har vi varit helt ur vettet , verkligen borta. Men annars var det kul, aldrig skrattat så mycket förut, seriöst omg! Rebecca började idag också :) haha sötnos :) Aja, vart haninge centrum efter skolan o massa. Nu är jag hemma, har duschat och gjort ansiktsmask, jätte skönt. Skit skönt med helg också, känns som extra lov :) haha, vi är ju lediga på tisdag och onsdag också underbart! Fast vi kommer få uppgifter att göra. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem för jag måste prata med henne om lite saker och så, men hon kommer hem halv nio. gud va uttråkad jag är!



jag & sofia för längesen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0