förlåt mig

god kväll!

Förlåt för dålig uppdatering igår och idag, men igår kollade jag och jimmi på fem hela filmer, gash. sen somnade vi runt halv 5. Och idag har det verkligen varit jätte stressigt, vaknade runt två och började fixa mig kvart i tre - tre kanske, fixade mig till tio över 4! Sedan åkte vi till tyresö och hämtade upp våran kusin och sedan till heron city, vi kollade på bio '' sherlock holmes '' haha kunde aldrig tro att just jag skulle kolla på den filmen, men den var väl helt okej, rätt så rolig faktiskt. Efter bion handlade vi och nu har vi åkt hem, har käkat tacos och städat lite. Nu ska jag strax tvätta av mitt smink, kanske göra en ansiktsmask eller något, först ska jag ta på mig lite bekvämare kläder och hämta cola!






ni diggar bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0