dricker monster

Godkväll!

Idag har jag pluggat matte, eller försökte men jag kom igång iallafall, thanks to clara & frida :) sen idag åkte ronja med mig hem och vi har köpt filtar till mitt rum och valt en rosa tapet :D wooh, äntligen! Sedan åkte vi och handla lite, nu är jag hemma och dricker monster, gash var jätte längesen jag drack det gud. Åh om jag inte hade haft utegångsförbud hade jag åkt upp till uppsala i helgen för att träffa agnes, hon ska dit för hennes kusin tar examen. :( fan. jaja, träffar henne i mars någon gång! ;d innan jag fyller år (a) åh ska ha en liten födelsedagsfest hihi! Fan va jag sitter och planerar om dagarna, idag har jag varit riktigt sur från ungefär ett. Varför behöver inte ni veta men aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0