clari turkilak!

Clara, vi har känt varandra i nästan 135 år nu! Och du blir bara yngre och yngre för dagarna! och vackrare och vackrare i mina ögon, du är lika söt som jördgubbssylt med socker på! när du trodde jag va runjaaaw och så spotta på mig , då blev jag jätte ledsen och började gråta silvertårar och då ville jag hämnas så jag samlade mitt goda spott och spottade dig rakt i håret och då sa alla till dig ''clara du har spott i håret'' då blev du glad och skutta runt och stängde ögonen och var jätte glaad! jag blev jätte rädd för jag trodde du skulle strypa mig som du gjorde me ruuunjaw! så jag sprang och gämde mig, jag tog toalett dörren och sprang till verandan :) trodde du skulle skära mig i bitar. clara och jag har varit förlovade läge nu och jag funderar på att skaffa en ring! vi är förlovade som bidlak och turkilak, ja ni kan ju ana vem turkilak är  ;) här har ni min husbend!



är hon  HAN! inte vackeer!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0