väntar på Jessie =)

Hej alla sötnosar !

Har äntligen fixat klart mig, shit vilken natt alltså har inte kunnat sova någonting låg vaken från kvrt i tio till två, sedan somnade jag ungefär en timma vaknade och höll på sådär. Antar att jag varit nervös inför idag :p fast jag är rätt så nervös just nu också, ska bli kul att få träffa alla, men ändå lite pirrigt. Jaja, just nu är jessie på väg hon är framme om tjugo minuter ungefär och då ska jag möta henne och ta bussen kvart i till stan och sedan ta 6an som går upp till skolan ;) Ja dom har ju idrott idag så är tvungen att vara med :( buhu ! Skriskor också bästa alternativet för mig kommer liksom bli '' idiot on ice '' Ja inte så kul inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0