Utkast: Feb. 19, 2010

Tjenriiixen !

Sitter här med cola just nu, mitt tredje glas på mindre än tio minuter. Aja idag åkte jag , jennifer , ronja & clara till haninge centrum. Där träffade vi edvina , rebecca , therse & frida & några fler som jag typ inte känner till, eller jo madde känner jag , på sätt och vis. Vi åt iaf donken, sen kom NIIKOOLA ! Hihi, och hans brorsa haha skitgullig! Han krama mig och therese, asså hans brorsa, hihi alla älskar mig och therese ! Sen kom jag hem, vänta på att mamma o dom ska komma me cola, så ja de fick jag också :).

Cola är typ som en drog för mig, helt sjukt. Om jag inte får i mig cola blir jag typ sur och irriterad. Samma sak när jag är ledsen, så måste jag verkligen dricka cola för att kunna koncentrera mig på att inte göra dumma saker, och så mår jag bättre av det :p Helt sjukt , jag vet. Jag älskar cola, ingen vet hur mycket jag älskar cola Och INGEN annan älskarcola lika mycket som jag gör. Så käfta inte emot. Då blir jag sur













LOOOOVEE IT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0