packar

Tjuebre!

igår sov ronja hos mig vi var med putte och sen köpte vi cola och godis och gick hem. Jag har men ön halva colan kvar :D wooh. Måste dricka upp den innan jag åker! Ska ju till pappa idag, åker 21.15 med flyget :) jaja, skolan idag. var väl okej antar jag. Efter skolan drog jag,ronja och therese hem till mig och jag packade lite och så, sen drog vi hem till putte och var där med tommy. runt 5 drog vi och mötte upp jennifer och så ....

Sen väntade jag på bussen med jennifer,therese och ronja, sen gick jag hem. Håller på att packa klart, måste skynda mig så jag hinner tills vi ska åka. Ne men nu måste jag dra. Är hemma hos pappa runt 11 kanske. Bloggar förhoppningsvis mer då!

Puss på er alla sötnosar
  





imorse , haha! älskar dig syster







Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej, jag tänkte bara säga att jag vill ha tillbaka mina skor någon dag, har nytt nummer och inte kvar ditt nummer för det var på mitt simkort. Har jag någonting som är ditt ? Så kan du få tillbaka det också.

2010-02-26 @ 20:34:52
URL: http://rhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0