Nyss badat

godkväll sötnosar!

sitter här & har nyss badat och nu lyssnar jag på joshua radin - brand new day. Hihi!
Fick värsta damprycket idag för jag inte kom in på msn, typ ställde mig upp och hoppa och skrek, och bad till gud för att msn skulle funka, sen precis när jag skulle bada så funka de :D hihi! Jo men det kallas att gud tar emot en bön, eller ? Aa jag vet inte. Jag är iallafall skittrött. Låg och smsade med anton igår så somnade typ aldrig. Imorgon slutar vi 12 så kanske ska vara med clara om mamma inte vill att jag ska plugga. Får se hur det blir med det. Chill att vi går 2 & en halv timma typ. Om jag inte får vara med någon imorgon så ska jag gå hem och sova. och sen plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0