Nu är jessie på bussen

Jessie är framme om nio minuter ! Ska bli kul att få träffa min bästavän :) jag vet att jag och hon kommer kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt. Vi är verligen tajta och gör allt för varandra. även fast jag bor i stockholm har vi lika bra kontakt med varandra ! Är så lycklig som har henne , vill ni ha en gammal fjortisbild på oss ? eller ja, jag ser ganska fjortis ut :p


ni ska bara veta hur jag såg ut den dagen, K A T A S T R O F , skulle aldrig ALDRIG kunna tänka mig att gå tillbaka till att vara fjortis. Skulle vara vara sjukt pinsamt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAH GLORIA !

2010-02-13 @ 20:42:17
Postat av: jessie

men fyfaaaaaaan så vi ser ut asso-.-

gash, A L D R I G D E T L I V E T igen<3

2010-02-16 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0