Internet krånglar.

hejsan. sitter på bussen just nu, är på motorvägen. Internet har krånglat jätte mycket är sjukt irriterad har lust att kasta datorn i marken och spotta på den! Haha! Aja, morfar var jätte gullig, han gav mig lite pengar och vi har fikat också =)

så alla vet är jag framme runt 8 tiden antar jag, så har två timmar på mig att packa upp och så innan jag ska sova, eftersom jag ska upp till och åka till skolan imorgon. Måste få tag i min kompis och fråga om en hjälm eftersom jag ska följa med dom i min gamla skola på idrott. Ska ju vara i deras skola imorgon så måste vara med på idrotten annars får jag frånvaro :s hahah! Alltså det är kunskapsskola där också så när jag åker till deras skola måste jag plugga och dom får se min terminsplanering, men nu är det så att dom kan inte se min planering för jag råkade tappa bort loggboken någonstans i skolan idag. I bilden tror jag när jag pluggade med therese och sofia. Så om någon av mina vänner i kunskap tyresö ser detta, skulle ni kunna kolla om dom fått in min loggbok ? skulle vara jätte snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0