hemma & pluggar

Hejsan!

Är hemma nu, sitter och pluggar med Jag3 kursen om tobak, droger & alkohol. Går ganska bra är bara 3 veckor efter, haha! Har vekrkligen jätte svårt när det kommer till skolan. Fast nu ska det äntligen bli klart !

Idag så drog jag ju till stan och mötte upp jessie. Vi gick runt och kollade lite, köpte ett billigt puder ifrån h&m. Vi träffade cajsa som har piercat tungan, skitunge vill också! Aja.. Sedan så skulle vi typ träffa filicia och dzeneta men det blev inte av eftersom vi var tvugna att åka hem för jessie skulle åka och kolla på ishockey match med sin syster. Så jag drog hem, och är helt utsvulten så har ingen energi alls. Men jag orkar inte äta. Mår bara illa när jag ser mat just nu, det ända jag har ätit idag är en cheeseburgare på donken och cola! Det är min måltid oftast när jag är här hos pappa. Inget vidare kul.

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska iallafall försöka träffa agnes som egentligen skulle bli av idag. Så dagens planer blir antagligen för imorgon. Men nu ska jag fortsätta plugga. Jag bloggar mer om ett tag!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0