det är så jävla jobbigt

Att ha vänner som är med om mycket skit är jobbigt, när man verkligen vill hjälpa till och göra så allt ska bli bra för sin vän så går det aldrig. Man känner sig så skyldig som inte kan hjälpa till. Jag mår jätte dåligt över allt som hänt mina vänner, och orkar inte se dom plågas längre, det är som en mardröm för mig. Jag mår själv dåligt när mina vänner mår dåligt, jag kan sitta och gråta jätte mycket. Alltså jag klarar bara inte av det längre, jag vill bara hoppa, hoppa från en bro så jag slipper allt detta, men tänk då hur dåligt kompisen mår då, ännu sämre, så det är inte någon bra lösning. Det är så jobbigt när man har vänner som bråkar med en annan vän, det är jobbigt att höra ens vän snacka skit om en annan vän. Det är jobbigt om man blir tvungen att välja sida. Men det kommer jag inte att göra. Det jag mår mest dåligt över just nu är det som händer dig och att min mamma mår så dåligt, jag bråkar med henne varje dag, jag orkar inte med det. Jag som ville att 2010 skulle bli ett nytt liv för mig, men allt är likadant fast värre. Jag vet inte vad som händer, jag kan inte plugga i skolan jag kan inte plugga hemma, jag är med mina vänner hela tiden , jag pluggar aldrig. Men så blir det när man bara tänker på sina vänners liv och inte sitt eget.


Kommentarer
Postat av: JENNIFER SNYGG

jag förstår precis hur du känner glorii. de är jobbigt, men då dår man bara ta ett stag bak och tänka på sig själv ett tag! lööööööve yah! <3

2010-02-02 @ 22:24:28
URL: http://jjnnfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0