Dagen

... Pappa körde mig som sagt till stan. Där jag mötte upp Jessie, på väg till bussen till knalle mötte vi upp Jenisa och Tina. Pratade bara en snabbis sen så drog vi till knalle. Gjorde inte så myket kollade runt på rean inne på gina fast hittade ingenting :(

jag köpte en fondation fast den lämnade jag tillbaka för jag insåg att jag blev 119 kr fattigare och det är bara onödigt eftersom jag verkligen behöver mina pengar ! Kollade på presenter till therese också men hittade inget, hon ska få två saker plus något mer! Får dra till stan imorgon efter jag varit i skolan och hitta något!

gårdagens planer blev tyvärr inte av idag heller, eftersom agnes är sjuk och filicia skulle vara med sin syster. Får väl ta oh träffa dom i veckan innan jag åker hem på fredag/lördag.



saknar dig bästevän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0