Min helg =)

I fredags drog jag och clara till handen en snabbis och sen hem. Så chillade vi lite , sen så var vi barnvaktåt min syster. Sebastian kom och va här typ 2 timmar. Sen kom Alex och sen Daniel. Daniel var kvar till typ 12 och han somnade så vi fick typ bära upp honom -.- BEBIS.

Sen så gick vi och la oss och snackade lite osv. På lördagen vaknade vi tio i elva och åt frukost och fixade oss, sedan drog jag till brandbergen för att möta upp laget för att åka in till stan och äta. Efter det tog vi en liten runda i stan .. Sedan kom jag hem och tog det lungt, åkte till handen och träffade frida och moa, sen kom clara,victoria,jennie,angelica och ronja så drog vi till terminalen och träffade jasmine.

Sen mötte jag upp sebastian så åkte vi hem till honom och myste , Idag vaknade vi halv 2 oså har vi degat, åkte hem till ronja där clara,jennifer och victoria va. Nu är jag hemma och ska strax hoppa in i en dush!

So ... See Yah Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0