Hassela

Imorgon åker jag till Hassela, eller om 8 timmar. För er som underar är det typ som fjällen och ska fira jul där. Så ska åka bil i 5-6 timmar ... USCH. Jag funderar på att dygna. Men jag vet inte hur. För jag kan inte sitta vid den här stora datorn för då kommer mamma och dom vakna. Och sätter jag på film kommer jag bara somna, jag har ju inga bra filmer heller.

Ååh! Hade jag bara haft mitt playstation och mina spel som är hos pappa hade allting varit PERFA! Men nej .. Gud vill mig något, Han tar sönder min data .. Mina hörlurar till mobilen, HAN GER MIG SNÖ. För mycket snö ...

Nej tror jag tänker gå och lägga mig snart kan inte sitta uppe 8 timmar till och kolla på film. Ska sätta på tven och lägga mig och messa med någon kanske. Yeah , det låter bra!

Vi hörs via mobilbloggning mellan den 21-26 december.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0