förlåt mig ..

för uppdateringen men jag är så jävla äckligt trött på att blogga! Jaja i lördags sov jag hos frida. Det var mys. I söndags vaknade vi runt 12 aå åt vi, fixade oss och tog bussen. Mot kvällen mötte jag ronja och så drog vi och träffade sasha, sen kom putte. Sen drog alla hem. Idag var jag i skolan o vi åkte till hellasgården :s för att åka pulka :sss Fanns det någon backe att åka i eller ? NEJ. Och jag blev söndermulad och .. Nee de va bara hemskt, usch & fy & blä! Efter det drog jag till frida med clara och snackade och kollade på twilight.

Sedan drog jag och clara till sabis och mötte min älskling och handlade med honom. Kommer sakna min älskling 
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0