Dag 7 - Min bästavän

Min bästavän har jag egentligen känt sen jag var jätte liten. Våra pappor va jätte bra vänner. Sen så skildes vi isär. Och vi lärde känna varandra igen hösten 2009 genom att jag började i kunskap i tyresö. Vi har tusentals minnen tillsammans som är oförglömliga! Minns när jag piercade dig i underläppen, haha kvällarna i tyresö ... SOMMAREN 2010 ! Visst har vi våra bråk som är jävligt jobbiga! Men ändå håller vi ihop. Hon är den jag ringer när jag är ledsen, hon är den jag HELST vill göra saker med för det blir extra kul med just HON. Vi har våra stunder vi kan dra någonstans för att träffa några o sen kommer vi dit och dom kommer inte och vi blir arga men sen dagen därpå gör vi samma sak igen. För vi är mobbade. Men i vilket fall som helst, den här tjejen som är min bästa vän heter Ronja Romina Rashtak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0