Dag 5 - Vad är kärlek?

Hmm ... Inte så bra på att förklara vad jag tycker kärlek är men jag ska försöka.

För mig är det första att hitta den som verkligen får en att må bra, som inte är för mycket på och vill ha sex hela tiden. Att kunna säga nej och att killen förstår. Man ska hitta den som bryr sig om en , som messar och frågar hur du mår, som säger att han älskar dig , SOM INTE FÅR NOG AV DIG! Jag bryr mig inte om utseende på killar bara dom har bra personlighet och får mig att må bra. Bråk/tjaffs tillhör också kärlek men det betyder inte att man ska bråka eller tjaffsa för det. Men sånt kan leda varandra närmare, för när man bråkar och mår dåligt över det så inser man hur mycket man älskar varandra. Jag älskar kärleken jag älskar när jag sover med min pojkvän och han håller om mig, när han kan ligga och kolla på mig hur länge som helst, när vi kan ligga uppe hur länge som helst på nätterna och bara mysa. När jag får frukost på sängen.

Min pojkvän är ÄKTA. Den ända jag kan tänka mig att vara tillsammans med resten av mitt liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0