Dag 2 - Min första kärlek

Alltså, min första kärlek är ingenting jag direkt .. har lust att skrva. Då menar jag min första RIKTIGA och seriösa. Så istället skriver jag o m Sebastian :) Lärde känna honom genom min kompis Frida när jag sov hos henne och Sebbe är ju Fridas brors bästavän. Så han kom dit på eftermiddagen med bakismat och var där till 3-4 på morgonen, vi snackade inte så mycket med varandra, men sen la han till mig på facebook och vi snackade om allt möjligt, jag fick hans nummer osv. Sen började vi snacka mer och mer och vi blev på g och vi träffades men allting blev skit men vi fortsatte snacka ändå .. Han var som en magnet .. jag drogs till han hela tiden. Men sen sa jag stopp ''det går inte mer'' så bråkade vi osv. Vi hade 3 månaders uppehåll sedan skrev jag till han för jag saknade honom. Nu är vi tillsammans och jag älskar honom väldigt mycket!



Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - SKITSÖT :D

2010-12-06 @ 16:24:20
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0