:D

Godernatter allihopa! Kom nyss hem från bio som jag kollade på med Therese och Clara vi kollade på ''Due Date'' säger bara en sak ... REKOMENDERAS INTE. haha jag tyckte den var skitkass, visst lite rolig ibland men tråkig annars så ... Ska ni på bio kolla inte på den ;). Jaja idag var det skola som vanligt jag hade simning idag med Clara och Tilde hehe .. Det gick bra.

Efter skolan drog jag och Clara till handen och hon shoppade lite sedan mötte vi upp Sebastian och fixade lite saker och sen åt kebab. Min fredag har varit lyckad iallafall !

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra funderar på att sätta på en rulle och bara lägga mig i sängen och dega tills jag somnar. Men först ska jag göra min ''dags lista'' Så vi hörs i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0