tröttis - tacos

Nyss ätit tacos. Ååh vill bara spy, åt det igår hemma hos frida också .. Jaja, vi har köpt godis och cola i glasflaskor så ska sätta mig och kolla på film med mamma och peter. igår hämtade vi upp ronja på vägen hem, sen släppte elisabeth av oss hos mig. Vi kollade på film, åt massor, deppade. typiskt oss. Sat uppe till 7, sen drog vi ut en sväng, sen gick vi hem och sov till 4. Vi drog till trollbäcken och köpte gottigott gott.. Sen drog vi hem. Jag är hur trött som helst och vädret gör mig bara mer trött och deprimerad. Så fuck you regn.

Jag är verkligen helt död, orkar inte prata, ibland blir jag helt tyst och gäspar och kollar in i en vägg ? Något fel på mig.



oldie ..


Kommentarer
Postat av: katta

är det du?:O<3

2010-08-09 @ 19:26:01
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0