The voice night!

Hej kom nyss hem typ. Drog somsagt in till kungsan med mina tjejer, ronja,victoria,therese,diana. Vi mötte upp massa osv. Sen drog vi och dansa, haha jaja, vi träffade jasmine,linn & fanni. Så stod och dansa med dom, senare drog jag,ronja,yasse,diana,jasmine,fanni,linn och käkade på donken. Kärringen tog för mycket betalt!! Jaja, jag räddade allt (a) Haha.. Sen kom sean banan och fyfan va vi dansa hahaha. aja jag är hemma nu i alla fall. Imorgon ska jag möta victoria för hon ska få sitt busskort och nyckel. Får se mer vad vi hittar på imorgon. Jag ska i alla fall äta något snart och sen ta det lite lugnt =) känner seriöst för att duscha. Känner mig jätte äcklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0