Sommar minnen 2010

Den här sommaren är något att minnas, även om jag trodde att det skulle bli bättre än vad det varit. Så har det varit bra. Vi slutade 11 juni så vare såkallad avslutningsfest på gårdens bad alla 9or var där och fick bättre kontakt med dom. Den kvällen sov jag hemma hos therese. Sen fortsatte värmen flyta på och det var många baddagar,grillkvällar,myskvällar osv.

var på g med 3 killar, inget gick bra :p haha .. deprimissionen kom och gick. kvällarna i brandbergen med tjejerna när vi rökte vattenpipa och snackade om allt. Alla nätter jag dygnat och sovit hela jävla dagen. Alla nätter/morgonar jag och ronja smitit ut och badat , rökt. Alla sjuka dagar med mina vänner.

ung08 & the voice, Helt underbart! Badat i brb badet mitt i natten , tyskland ( som nu sög PUNG ) menmen. Åkt till fjäderholmarna med ronja, varit i borås. gått på bio, färgat håret, otroligt mycket myggbett.

Alla kvällarna med therese så vi bara snackat, norrtälje med therese när vi blev stångade av ett får i arslet & värsta lårkakan , badat i regn. Hundvakt. Kräftfiske, klätt ut mig till fjortis, fått upp kontakt med mitt ex, sovit hos  han , badat med han i krokodilbadet.

Finns nog massa mer minnen som inte kommer upp i mitt huvud just nu .. Men men jag vill tacka alla mina vänner för en underbar sommar ! På måndag är det skola, usch vill inte ens tänka på de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0