Ska slagga hos victoria

Hej! Kom nyss hem, skolan var ''ok'' tommy va jobbig, som vanligt slogs vi med varandra, han snodde victorias ipod och jag bet han (a) haha .. Jaja fick tillbaka den tillslut. Stog ut med han i ungefär 5 timmar. Aja efter skolan drog jag och victoria hem till henne, sen gick vi till bussen så träffade vi sasha och pontus. Vi åkte till handen och träffade brudarna, sen käka vi på donkish. Sen drog vi hem till ronja, och nu åkte jag och ronja till tyresö centrum .. och jag åkte hem igen ? Eeeh.

Aja, nu ska jag packa min väska och välja kläder tills imorgon. Och sen åka hem till victoria. Ska sova där ikväll med ronja, eftersom vi alla 3 ska upp och åka till skolan imorgon! Niceva!

'

jag & victoria. Long time ago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0