Nyvaken

Usch, drömde en dröm. Hoppas de inte händer! :)) Igår satt jag som sagt uppe hela natten och runt tjugo i tio åkte jag till jasmine i tyresö. Vi fixade oss och sen åkte vi till gullmars, där vi fick vänta på de andra i 30 minuter. Sen kom dom ( Ronja, Clara & Yasmine ) Vi drog vidare in till kungsan där var det riktigt mycket folk. Vi gjorde inte så mycket, var pisstråkigt. Sen blev det lite roligare men var ändå uttråkad. Åkte hem runt 7 någon gång. Jag somnade på bussen hem (a) hehe, det var 806 an och den går till norra söderby, jag vaknade vid sågen och skulle av två hållplatser efter, så tur att jag vaknade till där. När jag kom hem åt jag snabbt med mamma, sen gick jag och la mig direkt, så somnade runt halv nio. Nu är jag vaken, men trött som igår. Ska gå occh tvätta ansiktet och försöka äta något. Ska kolla om therese vill träffas idag. Vi hörs vidare om någon/några timmar!



senast jag var på kungsan, jag, madde & ronja


Kommentarer
Postat av: k

waiii okej 1 kg socker, okej :D

2010-08-11 @ 13:10:01
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0