Nyduschad !

Hellue, kom nyss ut ifrån badet har rakat benen AAH!! Idag ska jag möta Victoria Mattson i brandbergen klockan 5 så ska vi åka in till the voice, på vägen ska vi möta upp jennifer, och typ yasse. Får se hur det blir. Innan jag åker ska jag städa rummet. Okej inte mycket att städa men ligger kanske 3 plagg på golvet och sen massa rena kläder på stolen och vid tven så ska lägga in dom i garderoben. Sen ska jag äta en bigmama frukost så jag inte blir hungrig, eh .. Frukost & lunch (a) Sen ska jag fixa mig så bra jag kan, ska bli nöjd för en gångs skull. Hinna blogga några inlägg till eftersom jag inte kan mobilblogga för jag inte har några pengar på mobilen ... :( buhu.

Jaja, nu ska jag ta på mig något bekvämt och sen gå och äta, och sen fixa mig lite smått. Vi hörs efter ätandet. PUSS!


Kommentarer
Postat av: k

sv; jaha okej,har du vart här i sommar dåå :o

2010-08-14 @ 14:12:52
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/
Postat av: k

sv; jaha :) kul :D

2010-08-14 @ 14:17:14
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0