Min dag..

Har variit bajs, jaja vaknade runt 3 så åt jag frukost, sen tog jag en dusch. Sen drog jag till handen och träffade ron,yasse o jasmine. Eller jag mötte ronja o yasse på bussen. Jaja, vi träffade på Simon E och va med han ett taf, sen åkte jasmine hem och simon. Sen drog vi andra till brandbergen. Ronja drog hem och jag och yasse väntade på henne. Sen snackade vi om lite personliga saker .. Sen drog alla, jag drog till sågen och träffade therese, och nu är jag hemma och käkar, väntar på ronja som ska komma hit. Men just nu är hon och snackar med en person, så hon rullar väl in inatt .. Not good. Aja.

Ska kolla om jag kan ladda ner någon film också, vet bara inte vilken har så otroligt dåliga ider på filmer :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0