im sorryyyyy

Förlåt för min uppdatering .. Igår drog jag till therese, vi träffade nikola eller han kom till oss. Vi drog iväg med cyklarna till difplan och köpte cola =) Sen drog vi tillbaka till therese, klockan var runt 10 så drog vi ner och bada vid lyckan. Sen satt vi från 11 till 4 vid tven och bara dega !! Idag vaknade jag runt halv 4 kanske av att nikola kom till oss. Jaja, åt hamburgare till frukost/lunch. Sen drog vi till norra sköndal och träffade suat :d sen tog vi bussen till tyresö centrum och hoppa sedan på 24an till difplan. Åkte till sågen och sen till difplan idag ?? :s jaja, hämtade pengar och sen köpte cola och glass. Nu är jag hemma, har duschat och så. Ska ta något att äta strax är hur hungrig som helst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0