home sweet home

Hej är hemma hos mig nu med ronja. Idag drog jag till skolan och pluggade med clara, sen hade jag utveckligsamtal & det gick faktiskt hyffsat bra. Efter det drog jag till tyresö centrum och träffade ronja, linn & fanni. Ronja åt mat och sen drog vi med gurra , jesper & typ pontus ? till alleplan. Sen drog alla dom och jag och ronja åkte tillbaka till tyresö & träffade yasse. Så satt vi och snackade med henne ett tag.

Nu sitter vi hemma, ronja sitter i mitt rum. Vi väntar på att mamma ska komma hem med colan så vi kan käka. Får se vad vi gör ikväll jag ska försöka fotsätta plugga med mina hemstudieuppgifter så dom är klara, annars ska jag bara ta det lungt ikväll.

Vad ska ni sötnosar göra ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0