HisseN / DisseN



- okej ta inte upp nu men blattekillarna eller va ska jag kalla dom .. utlänningarna, har inget emot dom alls. bara deras sätt dom håller på på ung 08. Var än man går så kollar dom på en som att man är en ooo mami sääxi caliente roompah! uäk. o typ petar en i arslet, mmm yummie.

- getingar, dom förföljer mig dom vet vem jag är, OMG jag är känd i geting världen, jag är den nya hetingen hos getingen ! STAAALKERS! .. heheh

- åhååååå! idag när jag skulle ta bussen från ronja, kommer de 8 åringar som har näspiercing vitt mellan ögonen .. såkallat fågelbajs i min värld. Tuperat hår och knytit upp tröjorna till magen, dom kommer där o ba, asså jag är fett sugen på att ta bilder, tjejer kom vi tar bilder, OMG fett ful. hahaha, på ung 08 gör vi de, asså jaa, fett najs. HÖHÖHÖH. 8 FUCKING ÅR !! tänk om mina systrar håller på så där om två år..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0