02:14

Hej bloggen. Ligger i min säng och har nyss kollat på hsm (a) hihihi. Aja, vaknade halv 12 idag och tog bussen 12 till tyresö och träffade ronja, vi åkte till brandbergen och gick hem till jennifer. Så var vi där och snackade, runt halv 8 eller något åkte jag hem, E skittrött och förskyld ett rent helvete .. Aja imorgon eller .. Idag ska jag till skolan, ska vara där halv 9 och ska plugga :)

Tommy kommer vara där så vi har kommit överens om att han ska göra sina läskiga peddoblickar till de nya
6orna =)) Belive me .. Dom kommer bli skrajja. Aja, Drar väl hem runt 2-3 som en vanlig skoldag =) fast .. Utan lunch. Får ta med mig någon frukt eller något, Victoria kommer i alla fall få äta ;( Jaja. Jag ska plugga min spanska och matte, jag ska bli vg & mvg barn! Tyvärr har jag otroligt svårt för att sova, så ska som vanligt ladda ner filmer, äta mera mat, sitta uppe till 7 då jag ska fixa mig och åka klockan 8. OMG HUR ORKAR JAG? Saknar man skolan så gör man såhär .. Hehehe.

jag&therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0