uttråkad som faan

Hej! Ligger i min säng och har pisstråkigt! Min dag har bestått av INGENTING. Igår sov ronja hos mig , vilket spring det var igår! Vi drog från haninge centrum till rudan och bara snackade, ringde och pratade med evelina också.. sen åkte vi hem till ronja, därifrån tog vi bussen till haninge centrum igen. Vi hade redan missat 4-5. När vi kom dit var alla affärer stängda -.- så vi åkte till brandbergen för jag skulle ta ut pengar men då var det också stängt! Vi åkte till djurgårdsplan och köpte fettosaker och sedan satt vi i en park och satt vid datorn och lyssnade på musik!


Kommentarer
Postat av: .

vem e evelina ? va prata ni om?

2010-04-18 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0