SOOO SORRY ;(

Hej! förlåt för min otroligt dåliga uslna uppdatering :( har varit fööör upptagen! Aja Igår solade jag och ronja just so you know :D Idag åkte jag in till gullmars och mötte mamma så gick vi till globen city där jag klippte mig hos min egna frisör =) mitt hår blev koooort!;o eller det är typ till nyckelbenet :( LÖSHÅR NEXT?! eeh ja..

Jaja.. Jag och mamma har shoppat lite och här kommer det bilder !


en lila tuptobb på rean 50 kr


ett lila/vitt linne också på rean 50kr


leopard skor 99kr =)


skitgullig bh 50kr på rean


strumpor 49kr tror jag


fondation 149kr sminksvamp 20kr ansiktsmasker 20kr/st


hårfärger 79kr/st tror jag. ska färgas ikväll!


vita shorts 99kr hur billigt som helst :o från bikbok =)




två par jeansleggings två för 199. har visserligen redan ett par av de ljusaste men de har ett litet litet hål så köpte nya ändå =)

 

det var allt idag! Imorgon blir det mer shopping kommer få mina efterlängtade converse också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0