Sömnlösnatt så det inte är sant!

Godmorgon! Hoppas ni har sovit skönt vilket jag inte har gjort. Gick ner runt halv ett och la mig hos lillasyster. Hon snarkade och andades som ronja gör när hon är sjuk! Höll på att dö. Senast jag sov hos ronja låg jag vaken i två timmar om inte mer för hon andades så djupt. Gaah och inatt var det värre! Så syrran väkte mig runt 9 och sa att hon ville gå upp så hon gick upp och jag sov. Sen kommer hon ner 20 minuter efter och säger att hon vill ha pannkakor. Jaja jag gick upp alldelles nyss och nu äter vi båda flingor och dricker proviva till :)

Vet inte vad vi ska göra idag jag ska i alla fall hoppa in i duschen om ett tag så jag piggnar till lite ! Vet inte om jag ska duscha håret eller inte, Det blir ju så lockigt och det är ändå ganska rent. Men jag ska ju inte göra något speciellt idag så jag kan ju sitta med en bulle. Men jag tror inte jag ska duscha håret.

Gör det imorgon kväll istället så är mitt hår inte fettigt tills på måndag när vi börjar skolan igen!:p Nu ska jag kolla min facebook och vänta tills ronja loggar in på msn! Hon sitter antagligen i bilen till stockholm nu! ÅÅÅÅH :D :D men men vi hörs lite senare när jag har duschat och städat och sånt.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0