Oh shit... Förlåååt!

.. För min urkassa uppdatering! Herregud vad dålig. Men jag ska berätta lite att det har varit mycket på sistonde så har haft jätte svårt för att uppdetera. Gårdagen tillbringades i alla fall med clara. Vi mat på donken efter skolan sedan drog vi till haninge centrum ett tag och sen hem till mig. Hon åkte hem runt kvart över 9 något sånt där. Idag var det skola har varit upp & ner. Jag och jenny har i alla fall jobbat matte idag! Efter skolan drog jag och frida till söderbymals skolan och träffade moa. Sedan gick vi hem till frida och åt och kollade på film. Sen drog moa hem och jag och frida till hennes mormor för hon skulle hämta sin astmamedecin. Sedan tog vi 24an hem och nu är jag hemma och har ätit mat. Jag ska nog städa mitt rum lite, höll på igår och det börjar se bra ut!!

Nu ska jag bara smsa lite, och sedan städa lite till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0