Mmmm... Glass!

Hejsan har nyss ätit glass ! Kom hem för en timme sedan ungefär. Har varit med mina brudar vid söderbymalmskolan :) Just nu är jag hur trött som helst och vill sova men känner inte för att sova på soffan och jag orkar inte gå ner. Så funderar på att lägga mig i syrrans säng. För mamma ska upp runt 3 och då väcker hon mig så ska jag lägga mig nere hos syrran. Imorgon ska jag ju vara barnvakt åt henne hela dagen! Just nu är det älskade CSI på tv så ska kolla klart på det och sedan gå och lägga mig. Jag somnade runt 7 igår och vaknade runt 12-1 så har inte fått min vanliga sömn :(

Ne nu ska jag kolla klart och sedan smsa lite! PusseN! 


 SÅ ALLA VET SÅ SAKNAR JAG RONJA ÄLSKLING ROMINA RASHTAK MEEEST! KOM HEM NY SYSTER SÅ JÄVLA TOMT HÄR UTAN DIG. SAKNAR DIG SÅÅÅ MYCKET :'''(



otroligt gammal bild! I början av 7an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0