Mitt cola inlägg försvann!:@

Jaja, sitter och dricker mitt sista glas med cola! jag hade skrivit ett inlägg och trott att det uppdaterades men tydligen så gjorde det inte det! jag gick i alla fall upp till affären och köpte mig en liten flaska cola, jag har verkligen börjat minska ner på mitt cola drickande. kände efter det idag och det är faktiskt fredag vilket betyder helg! Ska börja dricka cola bara på helger, fine det är okej på vardagar om jag äter någonstans men inte varje dag som förut för jag har börjat inse att man bara gåt upp i vikt! Så nu på onsdag ska jag se ifall jag sla gå på fotbollen och sen ska jag börja träna hemma, typ situps och sådant!;) det kan jag ju börja med redan ikväll

Ronja om du ser detta så kommentera i kommentarsfältet! Vill du fortfarande börja gymma? Isåfall borde vi börja så fort vi kan. Hör av dig :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0