Hola!

Hejsan! Kom nyss hem från Therese. Var där med agge också. Jag och agge fettade oss med två skålar med glass och chockladsås mmmmm.. :D

Idag var det sista dagen i skolan innan lovet då;) När jag kom till klassrummet imorse sa min handledare godmorgon och jag var så sur på han igår så jag va helt tyst och bara stängde dörren. Om ni vill veta varför så var jag vid toaletterna igår på eftermiddagen med några till. Och då kommer min handledare och skriker till mig '' GLORIA DU KAN DRA ÅT HELVETE'' och så gör man helt enkelt inte. Så jag får damp och skriker CHILLA FÖRFAN och så går jag in i klassrummet och skriker att han ska hålla käften & ändå fortsätter han skrika. Han ber mig gå ut och jobba, ja det gör jag. Och så säger han till min mamma sen att jag gick ut från klassrummet, ÅÅÅÅÅH! aja han sa idag att jag skulle få byta till en annan om jag ville :) Så det känns hur skönt som helst.

Hade prov idag. Det gick hyffsat bra. Nu ska jag berätta för mamma så hon blir glad. Och sedan ska jag fråga om jag får åka till haninge centrum. Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0