Gårdagen!

Hejsan! Igår drog jag till haninge centrum och träffade upp agge och therese. Sedan åkte vi några stationer med tåget med Ian agges kompis. Sedan åkte vi tillbaka. Så träffade vi clara och ronja och sen kom lollo. Lolla,clara & ronja stack och vi satt kvar. Sedan kom dom tillbaka och vi gick till h&m och tog gratis tuggummin HAHAH! aja sedan blev det att äta på donken såklart!!

Åkte hem runt fem över åtta. Sedan kom jag hem och satt vid datan och då såg jag en spindel på min vägg så jag skrek och sprang ut till min styvpappa och bad han ta bort den. Men det tog ungefär 15 minuter för honom eftersom han satt vid datorn och var helt inne i datorn så ja spindeln försvann och nu är den borta någonstans i mitt rum i mina kläder säkert. Så jag sov inte där inatt. Utan jag sov i syrrans rum. Idag vaknade jag runt halv 12. Har ätit frukost och kollat runt lite på facebook. Ska städa rummet strax och sedan kanske jag ska träffa clara, får se hur det blir med det.

Nu måste jag plocka undan min disk och sedan städa UTAN att få panik av någon spindel.

Hörs senare


oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0