Dagen!

Började med att jag hade möte i skolan angående mina studier .. gick väl bra. Sedan var det lunch och så .. Efter skolan drog jag och frida till polishuset för hon skulle hämta ut en anmälen till sitt busskort. Efter det åkte vi hem till hennes mormor och morfar och gick ut med deras hund en sväng. Sedan var vi hemma hos frida, pluggade lite och så .. Hon beställde kläder från ellos också. Sedan mötte vi upp moa så tog vi bussen. Dom hoppade av vid brandbergen för dom skulle på träning och jag fortsätte hem. Nu har jag ätit mat och lyssnar på musik. Funderar på att lägga mig i badet eller faktiskt ta och sova .. Får se hur jag gör. I vilket fall kanske detta blir mitt sista inlägg för dagen.

 

saknar oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0