clara ''bidflak'' gasiun

Clara. Jag vet inte om du läser detta. Men just nu är det inte så bra mellan oss vad jag känner på mig. Du är antagligen arg och vad som helst på mig. För jag gjorde ett misstag mot någon annan. Och jag förstår att du blir irriterad och arg det är rätt att du blir det, för jag måste lära mig av mina misstag.

Men just nu har allt blivit bra, förutom mellan dig och mig. och jag vet inte hur länge detta kommer hålla på. Men jag känner redan att det hållit på för länge, det är bara två dagar ungefär men dessa två dagar känns som en månad, mer än en månad. Och jag vill inte att det ska vara såhär mellan oss för du är så speciell du får mig att må bra. Jag har aldrig haft såhär kul med någon annan än vad jag har haft med dig. Du är nästan ALLTID glad och jag verkligen älskar din humor, du är den roligaste person jag känner och ingen kommer någonsin att kunna ta din plats ifrån mig. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig att göra om det. Jag hoppas att du läser detta. Jag älskar dig verkligen sjukt mycket, och vill inte att något dåligt ska hända mellan oss



jag älskar dig ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0