Ännu en shoppingdag + en kväll med clara gasiun!



Hejhej!

Idag drog jag och mamma till haninge centrum för att fixa mina converse men alla vita var slut och i storlek. Så vi åkte in till stan och köpte dom där och massa mer ! Har varit mysigt. Min styvpappa är ju iväg och åker skidor med jobbet och idag fick vi reda på att hans axel gått ur led så han ligger/låg på sjukhus ''/

Sedan åkte vi hem eller jag gjorde. Mamma hoppade av och gick till mina kusiner istället. Medans jag åkte hem och träffade clara. Vi åkte till handen och skulle träffa ronja och jasmine men dom dissa oss. Så vi träffade madde,moa,maria och emma istället. Var med dom ett tag sedan åkte vi hem till mig och kollade på tv. Nu kom jag hem för ca 10 minuter sedan för jag följde henne till bussen då träffade vi emma,jennifer och linda. Jaja strax ska jag färga håret igen. Kanske lägger in lite bilder senare på vad jag köpte idag. Annars får ni det imorgon. Imorgon måste jag packa inför falun också! Åker på måndag och kommer hem på fredag. Så blir inte så mycket uppdatering, kan kolla om jag får låna ronjas minidator någon gång i veckan så kan jag uppdatera. Annars finns de datorer där så jag slänger väl in ett snabbt inlägg troligen. Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Vi hörs senare.

Posss!


bild från veckan =) mina fina vänner !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0