01:04

Gooood''natt''

Sitter och smsar med lukas för tillfället och lyssnar på musik. Håller på att planera in för morgondagen. Ska antagligen träffa lukas, det ända på min planering än så länge. Jag vill att ronja ska komma hem !!!! känns så tomt här i vår stora stad utan min lilla sockertopp :(

Aja har kvar många som inte åkt iväg på lovet i alla fall! Men ronja kommer hem på fredag! Nu tror jag faktiskt att jag ska dra täcket över mig och sova. För jag är verkligne jätte trött och orkar inte sitta uppe vid datorn länge till. Så nu säger jag godnatt till min alldeles egna och älskade blogg som jag aldrig kommer att lämna!

Jag vet att ni älskar mig och min blogg. Erkänn det bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0