-

Kom nyss in efter att ha följt jenny upp till videobutiken. Jag mötte henne vid skomakarvägen runt 4. Och så gick vi hem till mig då vi spelade Wii! Jenny sööög! Hahah. Självklart vann jag med 9-0 på baseball! Okej nu ska jag sluta skryta och så kollade vi på vänner och åt glass. Nu sitter jag nere i mitt lilla rum. Funderar på att storstäda mitt rum för då blir mami glad också! Typ dammsuga, damma av mina hyllor plocka upp mina kläder och så.. Aaa det ska jag göra nu. Det kommer ta väldigt lång tid för mig kanske två timmar. jag tror jag ska ta och göra så jag får en personlig städare 4 gånger i veckan typ. För mitt rum blir städat sen efter 3 timmar ligger det disk på borden , gamla colaburkar och kläder på golvet. Det funkar inte så längre :p Ne nu ska jag börja städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0