Utflykt !

Hejsan !

Började skolan idag 8.25. runt tio över nio gick vi till bussen och vi fick vänta i en halvtimma. Vi åkte till gullmarsplan och sedan till gamla stan, från gamla stan gick vi till kungsan och där fick vi fritt. Jag och tjejerna drog direkt till donken. Hade inte käkat någon frukost så var sjukt hungrig. Aja satt och åt där , inne på donken fanns en uteliggare som gick och tog en annans mat. Jävla psyko. Han började prata med anna och han blev typ sur på henne ?!

Aja, sedan gick vi runt och så, vi åkte på isbanan också :p vid 12.00 möttes vi och åkte hem, fast jag , tilde och jenny smet i tcentralen och åkte med nåra andra, hehe =) åkte till handen , stanna där en stund inne på donken med therese för hon skulle träffa micke. jag åkte hem runt 15.00. Nu är jag hemma och lyssnar på musik =) som ni ser har jag också en ny design ! GREAT! Nu ska jag skriva ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0